- Pradžia
- Naujienos
- SKM partneriai
- Čempioniška partnerystė įgauna pagreitį: „SKM-I Wienerberger“ jau beldžiasi į vyrų krepšinį
Čempioniška partnerystė įgauna pagreitį: „SKM-I Wienerberger“ jau beldžiasi į vyrų krepšinį
„SKM-I Wienerberger“ šį sezoną siekia pergalių Moksleivių krepšinio lygos (MKL) U16 A divizione ir Sostinės krepšinio lygoje („GEALAN–SKL“). Tokią galimybę Mindaugo Noreikos auklėtiniams suteikė generalinis komandos partneris „Wienerberger Lietuva“.
MKL čempionų titulą ginantys „SKM-I Wienerberger“ krepšininkai per 7 rungtynes šventė 5 pergales, o konkurencingoje „GEALAN–SKL“ B lygoje grumiasi su vyrais ir grūdinasi dar skambesnėms ateities pergalėms (0/5).
Oficialus krepšinio mokyklos internetinis puslapis SKM.lt pakalbino „Wienerberger Lietuva“ vadovą Vilmantą Pališkį, kuris pasidalino savo mintimis apie verslo ir sporto sinergiją.
„Wienerberger“ savo veiklą Lietuvoje vykdo jau trečiąjį dešimtmetį, o su SKM bendradarbiauja nuo 2022 m.
Koks jausmas pradėti dar vieną bendradarbystės sezoną būnant MKL čempionų komandos generaliniu partneriu? – SKM.lt paklausė „Wienerberger Lietuva“ vadovo Vilmanto Pališkio.
Nuotaikos – pozityvios. Su jaunuoliais atšventėme pergalę kartodrome. Visą laiką reikia džiaugtis tuo, ką jauni žmonės padarė ir ką jie pasiekė. Bet naujas sezonas jau įsibėgėjo ir reikia žiūrėti į ateitį. Vyrai turi dirbti toliau, neapleisti to, ką daro ir toliau siekti savo tikslų.
Turbūt pagrindinė šio sezono naujiena – „SKM-I Wienerberger“ komandos debiutas „GEALAN–SKL“. Kodėl vaikinams svarbu žaisti su vyrais?
Treneris ir komanda išreiškė norą žaisti tarp vyrų ir grūdintis dar skambesnėms ateities pergalėms konkurencingoje SKL B lygoje. Galvojome, kuo šiemet galime prisidėti prie komandos pergalių ir sutarėme, kad geriausias būdas padėti – suteikti vaikinams galimybę žaisti SKL čempionate. „Wienerberger“ mato tame didelę prasmę, nes tik žaisdamas su šiai dienai stipresniais gali tobulėti.
Ten yra visiškai kitoks krepšinis. Man pačiam teko žaisti SKL C lygoje – iki B lygos nebuvome pakilę (šypsosi). Ten daugiau jėgos, stumdymosi, agresijos ir ta patirtis vaikinams yra labai svarbi. B lygoje vaikinai žaidžia su labai skirtingomis vyrų komandomis, todėl jie šį sezoną įgaus dar daugiau įvairios patirties.
Kiek jūsų organizacijai smagu, kad „Wienerberger“ vardas asocijuojasi su čempioniška MKL komanda?
Mums vien jau pati draugystė su SKM yra pliusas. Visada smagu yra nugalėti – krepšinyje ir versle visi stengiasi, kovoja ir stengiasi laimėti. Kai tai pavyksta padaryti, jausmas yra neapsakomai smagus. Kartu su komanda džiaugiausi tiek asmeniškai aš, tiek visa „Wienerberger Lietuva“ organizacija. Platinome pranešimą spaudai, kalbėjome apie tai savo socialinėse medijose. Tokios pergalės motyvuoja ir įkvepia. Matosi, kad tai draugiška komanda, kurios nariai palaiko vienas kitą ir kovoja vienas už kitą. Aišku, tai nebūtų įsivaizduojama be trenerio Mindaugo Noreikos, kuris ir ugdo būtent tokius krepšininkus.
O kokie į pabaigą keliaujantys 2024-ieji buvo „Wienerberger Lietuva“ organizacijai?
Šiemet pakeitėme „Wienerberger“ logotipą. Labai aktyviai kovojame prieš klimato kainą, mažiname CO2 emisijos sunaudojimą. Dėl to iš mūsų logotipo „dingo“ raudona spalva, kad būtų naudojama kuo mažiau aplinkai kenksmingų medžiagų.
Kalbant apie mūsų tiesioginę veiklą, toliau tęsiame veiklą Vilniaus Paupio mikrorajone, kur didžioji dalis fasado apdailos ir mūsų darbo rezultatas. Naujomis trinkelėmis išklojome visą centrinę Druskininkų aikštę. Tai – labai įspūdingas projektas. Be to, mūsų produktais buvo rekonstruotos kelios Palangos gatvės. Labai daug projektų, visko net neišvardinsiu. Netgi tokiais, atrodytų, nelengvais laikais pavyko fiksuoti augimą ir išlaikyti savo rinkos dalį. Labai tuo džiaugiamės.
Kokiais bendrais bruožais apžvelgtumėte dabartinę padėtį savo verslo sektoriuje?
Kuo toliau, tuo labiau ši rinka darosi sudėtingesnė. Medžiagų sektoriuje mažinamos kainos, nors žiūrėdamas į galutines būstų kainas to nepasakytum. Ekonomikos ekspertai pabrėžia, kad Lietuva yra viena iš tų retų Europos sąjungos (ES) šalių, kur vyksta ne ekonomikos lėtėjimas, o augimas. Iš tikrųjų taip ir yra, nes mūsų dukterinėse įmonėse Latvijoje ir Estijoje fiksuojamas kritimas.
Kaip manote, kur slypi mūsų, lietuvių, sėkmės paslaptis?
Lietuviai nebijo dirbti. O kai nebijai dirbti, tu pasieki rezultatų. Jeigu tu sėdėsi ir lauksi, kol kažkas kažką tau paduos „ant lėkštutės“, tai rezultatų niekada nebus. Versle tu turi sėdėti, žiūrėti, dirbti ir kovoti dėl kiekvieno projekto. Lygiai taip pat ir krepšinyje – vaikinai turi stengtis. Šiandien tai jų hobis, bet galbūt ateityje tai jiems neš pajamas.
SKM jau turi ne vieną pavyzdį, kai jaunuoliai jau dabar darydami savo mėgstamą darbą gauna už tai atlygį. Linkėčiau, kad kuo daugiau SKM krepšininkų pasiektų tą lygį, kad galėtų iš savo mėgstamos veiklos galėtų generuoti pajamas.
Wienerberger koncernas – didžiausias statybinės keramikos medžiagų gamintojas pasaulyje, kurio veikla sukoncentruota keraminių blokų, plytų, čerpių ir klinkerio trinkelių gamybai, ir tiekimui po visą pasaulį.
„Wienerberger“ atstovybė Lietuvoje atidaryta 2004 m. ir nuo to laiko prisidėjo prie begalės šalies reprezentacinių objektų atnaujinimo. Pavyzdžiui, Barbakano rekonstrukcija, Trakų pilies, šv. Onos bažnyčios stogų restauracijos, Bernardinų vienuolyno ansamblio stogų rekonstrukcija, prestižinio Vilniaus Paupio kvartalo statybų.
„Wienerberger“ vizija – pagerinti žmonių, kurie planuoja statyti namą ar renovuoti pastatą, gyvenimo kokybę, siūlant įvairiausius sprendimus. Tikslas – išlikti draugiškiems aplinkai bei efektyviems išteklių naudojimo srityje.