- Pradžia
- Naujienos
- MKL naujienos
- UAB „Rūta“ – naujasis MKL partneris: planuose – moksleivių edukacija ir prasmingi renginiai
UAB „Rūta“ – naujasis MKL partneris: planuose – moksleivių edukacija ir prasmingi renginiai
Saldainių fabrikas „Rūta“ ir Lietuvos moksleivių krepšinio lyga (LIDL-MKL) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kuria siekia bendrai remti ir plėtoti Lietuvos moksleivių krepšinio lygą bei jos organizuojamus renginius.
Šiauliuose vykusio susitikimo metu sutartį pasirašė UAB „Rūta“ direktorė Rūta Gilaitienė ir VšĮ Lietuvos moksleivių krepšinio lygos direktorius Petras Aleksonis. Tapdama LIDL-MKL rėmėja, UAB „Rūta“ įsipareigoja teikti paramą lygos organizuojamiems krepšinio 5×5 ir 3×3 čempionatams, „Žvaigždžių dienai“, edukaciniams bei prevenciniais seminarams. Bendradarbiavimo sutartis atspindi organizacijų siekį ugdyti ir lavinti jaunąją krepšinio kartą bei populiarinti krepšinį tarp moksleivių.
„Būdami vienu ilgiausiai veikiančių saldainių fabrikų Lietuvoje, jaučiame pareigą ir matome prasmę prisidėti prie įvairių renginių, konkursų, veiklų, organizacijų rėmimo. Džiaugiamės užmegzdami naujas draugystes, kurios padeda nuveikti prasmingus darbus. Tiek finansiškai, tiek savo produkcija prisidėsime prie jaunųjų krepšinio talentų plėtros ir skatinimo. Tai svarbus žingsnis mums ir tikimės, kad mūsų parama padės formuoti ateities krepšinio žvaigždes. O ir mums bus smagu matyti „Rūtos“ prekės ženklą ant krepšininkų aprangos, matyti mūsų vertybes reprezentuojamas sporto arenoje“, – teigia R. Gilaitienė.
Lietuvos moksleivių krepšinio lygos direktorius taip pat džiaugiasi didėjančiu rėmėjų ratu: „LIDL-MKL – didžiausia Lietuvoje krepšinio lyga, vienijanti apie 450 komandų. Tokio masto turnyro rengimas būtų neįmanomas be rėmėjų, todėl vertiname tiek ištikimus, tiek naujus. Rėmėjai yra neatsiejama sėkmingo lygos veikimo dalis, o šį sezoną tikrai turėsime nemažai iššūkių.“
P. Aleksonis atskleidžia, kad LIDL-Lietuvos moksleivių krepšinio lyga 2023–2024 metų sezoną pradeda su naujomis ambicijomis ir naujovėmis. Sezono planuose – augantis komandų ir žaidėjų skaičius, besiplečianti geografija, kokybiškesnis varžybų vykdymas. Numatyta, kad 2023–2024 sezone A divizionuose varžysis 105, B divizionuose – 94, C divizionuose – net 157 komandos, šiemet debiutuoja ir U-13 merginų čempionatas. LIDL-MKL pradės naująjį sezoną su naujomis idėjomis ir tikimasi, kad šiame sezone jauni krepšinio talentai Lietuvoje augs ir tobulės kaip niekada anksčiau.