- Pradžia
- Naujienos
- MKL naujienos
- „SKM-I Aibės“ tikslas MKL U13 A divizione – gražus žaidimas ir aibė pergalių
„SKM-I Aibės“ tikslas MKL U13 A divizione – gražus žaidimas ir aibė pergalių
Pergalingai pasirodymą Moksleivių krepšinio lygoje (MKL) pradėjo „SKM-I Aibė Tigrai“. Algirdo Milono vadovaujami krepšininkai U13 A diviziono starte 92:50 įveikė Kauno KM „Žalgiris-I“.
Sostinės krepšinio mokyklos (SKM) namų arenoje vykusiose rungtynėse reikalus išsprendė dar pirmoje mačo pusėje. Pirmąjį kėlinį vilniečiai laimėjo 24:12, antrąjį 22:5 ir antroji susitikimo pusė tebuvo formalumas.
„Sportinė forma šiuo metu galbūt ir nėra pati geriausia, o kiekviena pergalė, žinoma, džiugina. Šiai komandai tai buvo pirmosios rungtynės A divizione. Visada norisi, kad žaidimo kokybė būtų geresnė, o su laiku taip ir turėtų būti“, – oficialiai SKM.lt svetainei sakė komandos vyr. treneris A. Milonas.
Šiame mače SKM auklėtiniai puikiai atakavo iš toli – tikslą pasiekė 7 iš 12 mestų tritaškių (58 proc.). Šeimininkai kovą dėl atšokusių kamuolių laimėjo 45:36, atliko daugiau rezultatyvių perdavimų (10:3) ir perėmė daugiau kamuolių (21:6).
„Šiuo metu turime 18 žaidėjų, gerą konkurenciją ir stengiamės išspausti maksimalų rezultatą. Į kiekvienas rungtynes einame kaip į naują renginį ir reginį. Stengiamės, kad ne tik būtų pasiekta pergalė, bet ir žiūrovams būtų malonu stebėti mūsų žaidimą. Žinoma, turime tikslą patekti į finalo ketvertą ir vėl žaisti dėl apdovanojimų“, – komandos tikslų neslepia vienas tituluočiausių mokyklos trenerių.
Praėjusiame sezone SKM komanda MKL U12 čempionate iškovojo 24 pergales iš eilės, o vienintelį pralaimėjimą patyrė finale, kai „Jeep“ arenoje pripažino Panevėžio SC pranašumą.
Ar MKL vicečempionai šį sezoną kovoje dėl trofėjaus turi dar daugiau motyvacijos?
„Iš atsidavimo per treniruotes tikrai matosi, kad vaikinams motyvacijos netrūksta. Tu kol kas nelaimėjai titulų, o titulai kiekvienam žaidėjui yra svarbu. Norint laimėti, reikės rodyti geriausią savo žaidimo versiją, kada daugelis komandų yra gana pajėgios ir demonstruoja stabilų žaidimą. Su kai kuriomis komandomis pernai net nežaidėme, tad laukia nauji iššūkiai ir matysime, kaip seksis“, – sako A. Milonas.
2022–2023 m. sezoną SKM ekipa pasitiko su nauju generaliniu komandos partneriu – prekybos aljansu „AIBĖ“, didžiausiu parduotuvių skaičiumi Lietuvoje prekybos tinklu.
Naujasis SKM komandos partneris ne tik prisideda prie geresnių komandos treniruočių ir rungtynių sąlygų, bet ir plečia jaunųjų krepšininkų akiratį. Praėjusią savaitę A. Milono auklėtiniai lankėsi „AIBĖ“ logistikos centre ir sandėlyje, kur susipažino su organizacijos veikla, prekybos, logistikos verslo ypatumais, įvairiomis profesijomis ir karjeros galimybėmis.
Ekskursiją po išskirtines organizacijos patalpas surengusi „Aljanso AIBĖ“ rinkodaros vadovė Vitalija Ročė džiaugėsi aktyviu jaunųjų krepšininkų įsitraukimu ir susidomėjimu. Turiningo susitikimo pabaigoje moksleiviai gavo dovanų itin funkcionalias sportui pritaikytas kuprines ir itin sveikos sudėties „Nics“ batonėlių, su įvairiais vaisiais, riešutais, džiovintomis uogomis. Juokauta, kad šie batonėliai tokie sveiki, kad net tėvai negali riboti jų valgymo.
„Džiaugiamės turėdami tokį patikimą partnerį. Vaikams išvyka į „AIBĖ“ logistikos centrą paliko labai gerą įspūdį, visi grįžome laimingi ir pasikrovę gerų emocijų. Dabar belieka sunkiai dirbti treniruotėse ir džiuginti sirgalius ir partnerius pergalėmis!”, – sakė komandos treneris A. Milonas.
Po nuotaikingo susitikimo ir užsimezgusios draugystės „Aljanso AIBĖ“ rinkodaros vadovė V. Ročė atsakė į kelis SKM.lt klausimus.
Kodėl aljansui „AIBĖ“ svarbu investuoti į moksleivių užimtumą ir sveiką gyvenseną?
Mums svarbu būti aktyviais visuomenės nariais, prisidėti prie bendruomenių palaikymo, projektų ir veiklų, kurios kuria ilgalaikę vertę. Šiais metais didžiausia paramos dalis teko Ukrainai. Teikėme pagalbą per įvairias palaikymo organizacijas. Taip pat bendradarbiaujame ir palaikome automobilių sportą, prisidedame prie kultūrinių renginių. Moksleivių sportas ir sveika gyvensena – viena iš sričių, kuri svarbi ateičiai ir kuria ilgalaikę vertę.
SKM krepšininkams „AIBĖ“ logistikos centre jau spėjote surengti ekskursiją–karjeros dieną. Ar galite papasakoti apie tai plačiau?
Jauniesiems krepšininkams pristatėme, kas yra aljansas „AIBĖ“ ir jo struktūra. Tai yra prekybinių įmonių susivienijimas, kurios veikia kartu - organizuodamos prekybos procesus, formuodamos asortimentą, įgyvendindamos reklamines kampanijas ir kitus svarbius veiklos dalykus. Įmonės taip pat yra vienijamos gerai pirkėjų žinomo ir atpažįstamo „AIBĖ“ prekės ženklo. Detaliau papasakojome ir parodėme „Aibės logistika“ sandėlį, kurį pasiekia prekės iš viso pasaulio, o jame suformuojami konkrečios parduotuvės prekių užsakymai, kurie kas savaitę iškeliauja į daugiau nei 800 prekybos vietų visoje Lietuvoje.
Susitikimą ir pradėjome nuo šio parduotuvių skaičiaus, juokaudami, kad „AIBĖ“ parduotuvės – visur! Nuo Biržų iki Vilniaus, nuo Kintų iki Visagino, nuo Sintautų iki Šiaulių! O kur nėra dar „AIBĖ“ parduotuvės, ten bus. Jaunieji krepšininkai pamatė, kaip prekės yra sandėliuojamos, aprodėme tris skirtingas temperatūrines zonas, markiravimo, pakavimo procesus, techniką. Sportininkai sužinojo ir apie matavimo vienetą SKU (angl. „stock keeping unit“), kuris labai svarbus prekybos versle vertinat ir sandėlio, ir parduotuvės dydį.
Atskleidėme, kad kiekvienas iš krepšininkų ateityje gali patys turėti savo „AIBĖ“ parduotuvę, tapti prekybos įmonės savininku ir prisijungti prie aljanso. Didžiausias narystės aljanse „AIBĖ“ privalumas – prekybos sistema: platus prekių asortimentas, konkurencingos kainos, užsakymo pateikimas ir tiesioginis pristatymas, apskaitos administravimas. Taip pat ir prekybos sprendimai – prekybiniai baldai, savitarnos kasos, informaciniai stovai ir kita, kurie gali būti įdiegti kiekvienoje „AIBĖ“ parduotuvėje. Ir žinoma, puikiai atpažįstamas vienijantis prekės ženklas „AIBĖ“.
Dar vienas išskirtinumas – galimybė parduotuvės savininkui lanksčiai formuoti asortimentą: užsakyti gerai žinomas prekės iš „Aibės logistika“, ir kartu prekiauti autentiškomis prekėmis, pavyzdžiui, šokoladinėmis bandelėmis, tik savo konkrečioje parduotuvėje. Šių bandelių nerasi jokioje kitoje „AIBĖ“ parduotuvėje. Tokia sistema prekybos įmonėms yra labai palanki ir leidžia veikti konkurencingai.
Ar krepšininkai susidomėjo karjeros galimybėmis? Pagalvojus apie parduotuvių sektorių, daugelis pirmiausiai įsivaizduoja pardavėjus. Kokių profesijų specialistai reikalingi kasdienėje organizacijos veikloje?
Yra labai daug variantų, nors prekyboje labai svarbios pareigos tenka pardavėjams. Vaikinams pristatėme komersanto, logistikos direktorės, sandėlio vadovo kasdienes pareigas, taip pat pristatėme rinkodarą ir jos funkcijas bei skirtingas profesijas. Taip pat pasakojome apie surinkėjų, markiratorių darbo funkcijas. Vaikai buvo sužavėti pamatę sandėlio dydį su 150 darbuotojų ir begale prekių. Analizavome ir prekės kainodarą, kurios dalį kainoje sudaro ir „apsilankymas“ sandėlyje, kol pasiekia pirkėjus.
Kokį įspūdį jums apskritai paliko susitikimas su SKM krepšininkais?
Manau, likome patenkinti tiek mes, tiek jaunieji krepšininkai, kurie buvo susidomėję, uždavė aktualius ir įdomius klausimus. Tikimės, kad ši patirtis juos praturtino ir praplėtė jų akiratį. Atsisveikindami komandai palinkėjome aibės pergalių (šypsosi).
„AIBĖ“ – didžiausias parduotuvių skaičiumi Lietuvoje ir Latvijoje prekybos įmonių aljansas, vienijantis daugiau kaip 400 prekybos įmonių, valdančių daugiau nei 1400 parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Latvijoje.